Garantie en klachten

Garantie en klachten:

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan
u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport
of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk
gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding
bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij
kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om
klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen
naar info@houtcomposietdiscount.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk
om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur
via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari
2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het
ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden
op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat
het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice:

Als u vragen of opmerkingen heeft, we staan voor u klaar tijdens openingsuren:
Houtcomposietdiscount
Dieselstraat 8
7131 PC Lichtenvoorde
0544-488219
info@houtcomposietdiscount.nl

Ma t/m Vrijdag 8,30-17,00 uur
Zaterdags open op afspraak.
Afspraak of afhalen buiten openingstijden mogelijk in overleg.